.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید رضایی بر ضرورت ایجاد نهضت کیفیت

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: نیاز به ایجاد یک نهضت کیفیت در تولید محصولات و کالاها درکشور داریم.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محسن رضایی در همایش بین المللی کیفیت با بیان اینکه فاصله زیادی با کیفیت مطلوب درتولید داریم گفت: میلیارد ها دلار از منابع اقتصادی و انسانی کشور به علت خودروهای پرمصرف و یا وسایل پرمصرف انرژی از بین می رود . وی گفت:حتی استخراج نفت که محصول ملی ماست و تجربه 100 ساله در تولید و بهره برداری از ان داریم ،همراه با نواقص و معایب جدی است .

رضایی افزود : بهبود در تولید ، صنعت و کشاورزی حرکتی کند و همراه با تاخیراست . وی گفت : بهبود کیفیت کالاهای تولید شده در کشور ما یک امر فراگیر نیست و هنوز در بسیاری از نقاط کشور تعریف کیفیت، همان تعریف 50 سال قبل است .

رضایی افزود:در بعضی از کالاها کنترل کیفیت محصول فقط در انتهای خط تولید و به صورت اتفاقی صورت می گیرد . نکته مهم این است که مدیریت کیفیت و موضوع کیفیت باید در یک فرایند اجتماعی صورت بگیرد. وی با بیان اینکه همانگونه که رضایت مشتری را در نظر می گیریم و زمان و نواوری را مورد توجه قرار می دهیم گفت : باید رابطه جامعه را با فرایندهای اقتصادی به نحوی برقرار کنیم که این محیط اجتماعی با همدیگر در تعامل باشد .

رضایی بابیان اینکه توسعه پدیده ای اجتماعی است گفت:مدیریت و هدف آن و بطور اخص مدیریت کیفیت ،باید شتاب دادن به توسعه کیفیت باشد . وی گفت:نباید فقط نواوری و رضایت مشتری را مد نظر قرار دهیم و کیفیت مدیریت را باید در یک فرایند اقتصادی ملاحظه کنیم . رضایی افزود:هماهنگ کردن ارزش های محیطی و فرهنگ محیطی باتولید مسئله مهمی است .

وی با بیان اینکه اگر به ملاحظات اجتماعی و محیطی توجه نشود تعارضاتی میان جامعه و اقتصاد ایجاد می شود،گفت:به نظر می رسد مدیریت کیفیت در مباحث تئوریک راهی طولانی در پیش دارد .
این همایش با هدف توسعه و بهبود کیفی محصولات تولیدی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.